Hjertestarter serviceaftale

Hjertestarter serviceaftale

Lad os stå for vedligeholdelsen af din hjertestarter, så du kan koncentrere dig om andre ting!

En hjertestarter kan redde liv, men kun hvis den er vedligeholdt og fungerer som den skal. Det er derfor helt afgørende, at hjertestarteren løbende serviceres. Elektrode og batteri har begge begrænset levetid og skal udskiftes.

Du kan trygt overlade ansvaret for din hjertestarter til os. Vores professionelle fagfolk kommer ud og servicerer din hjertestarter minimum en gang om året. Serviceeftersyn foregår 100 % efter fabrikantens forskrifter og du får en servicerapport tilsendt efterfølgende. Vi holder også styr på udløbsdatoer på batteri og elektrode, så de bliver skiftet i tide. Har din hjertestarter været i brug, hjælper vi også med at få udlæst data. Vi sikrer desuden, at hjertestarteren altid er opdateret med den nyeste software.

7 gode grunde til at vælge en Hjertevagt serviceaftale

  • 24/7 overvågning af din hjertestarter*
  • Tryghed for at hjertestarteren altid er klar til at redde liv
  • Slip for ansvaret og besværet med at vedligeholde hjertestarteren selv
  • Service udføres af professionelle fagfolk
  • 15 % rabat på batteri og elektrode samt førstehjælps- og brandbekæmpelseskurser
  • Support til produkter og førstehjælp
  • Årligt servicebesøg hvor hjertestarter, tilbehør og skab kontrolleres.
*Gælder kun Service PLUS aftalen
Serviceaftaler til hjertestartere
Service BASIS

Slip for ansvaret og besværet med at vedligeholde hjertestarteren selv – vi besøger dig årligt

  • Årligt servicebesøg
  • Batteri og elektrode skiftes ved udløb – du får 15 % rabat
  • Har hjertestarteren været i brug skiftes batteri og elektrode uden beregning
  • Udlæsning af data
  • Softwareopdatering
  • Reparation
  • 15 % rabat på førstehjælps- og brandbekæmpelseskurser
  • Support til produkter og førstehjælp

Årlig pris ekskl. moms

1.500,-

1.875 kr. årlig inkl. moms

Service PLUS

Slip bekymringerne med 24/7 overvågning af hjertestarteren – vi sikrer, at den er klar til brug

  • Overvågning 24/7
  • Erstatningsapparat
  • Årligt servicebesøg
  • Batteri og elektrode skiftes ved udløb uden beregning
  • Har hjertestarteren har været i brug skiftes batteri og elektrode uden beregning
  • Udlæsning af data
  • Softwareopdatering
  • Reparation
  • 15 % rabat på førstehjælps- og brandbekæmpelseskurser
  • Support til produkter og førstehjælp

Årlig pris ekskl. moms

2.870,40

3.588 kr årlig inkl. moms

Bestil serviceaftale







    Vælg din serviceaftale

    Service BASIS (1.500 kr/år ex. moms) (1.875 kr/år inkl. moms)Service PLUS (2.870,40 kr/år ex. moms) (3.588 kr/år inkl. moms)Ønsker vejledning om valg af serviceaftale

    Udfyld dine informationer

    Manglende vedligeholdelse er den hyppigste årsag til, at en hjertestarter ikke fungerer. Lad os stå for vedligeholdelsen af din hjertestarter, så du kan koncentrere dig om andre ting!

    En Hjertevagt serviceaftale er din sikkerhed for, at hjertestarteren altid er klar til at redde liv.

    Vi tilbyder to forskellige hjertestarter serviceaftaler, så du kan få den løsning, der passer bedst til dig.

    Har du brug for vejledning, er du velkommen til at kontakte os på telefon 35 25 12 48.

    Sådan kommer du i gang…
    Hjerte 1

    Du bestiller en serviceaftale

    Udfyld formularen her på siden og vælg, hvilken serviceaftale du ønsker.

    Hjerte 2

    Vi opretter en serviceaftale

    Hvad enten du vælger en Service BASIS eller en Service PLUS aftale, sender vi dig en kontrakt til underskrivelse pr. mail samt en ordrebekræftelse.

    Hjerte 3

    Vi sender en hjertevagt

    Vores professionelle fagfolk kommer ud og servicerer din hjertestarter minimum én gang om året. Du får tilsendt en servicerapport efterfølgende.

    Hjerte 4

    Læn dig tilbage og slap af

    Med en serviceaftale kan du nemt og sikkert overlade ansvaret for din hjertestarter til os. Så kan du trygt koncentrere dig om andre ting.

    Find svar på dine spørgsmål

    Vi har samlet nogle af de oftest stillede spørgsmål angående vores serviceaftaler.

    Hvilke hjertestartere servicerer I?
    I Hjertevagt kan vi udføre service på en lang række hjertestartere. Det gælder de fleste mærker og modeller, og gælder både hjertestartere, der er købt hos os, og hjertestartere, der er købt ved andre forhandlere.

    Kontakt os endelig på telefon +45 35 25 12 48 eller e-mail info@hjertevagt.dk, hvis du er i tvivl om, om der kan udføres service på din model, eller du har andre spørgsmål til serviceaftaler.

    Hvad er forskellen på de to serviceaftaler?
    Med begge serviceaftaler, Service BASIS og Service PLUS, får du et årligt serviceeftersyn udført af en af vores professionelle fagfolk, så du kan være sikker på, at din hjertestarter er klar til at redde liv.

    Den mest markante forskel er, at du med Service PLUS får en ekstra sikkerhed i form af 24/7 overvågning. 24/7 overvågning udføres med en teknologi, der tjekker status på hjertestarteren – ikke bare én gang om året, men 24/7, 365 dage om året.

    Hvad betyder 24/7 overvågning?
    Med Service PLUS aftalen får du 24/7 overvågning. Helt praktisk betyder det, at vi installerer en lille boks i dit hjertestarterskab. I boksen er et kamera, der holder øje med statusindikatoren på hjertestarteren, for at tjekke at den hele tiden er klar til brug.

    Læs mere om 24/7 overvågning og fordelene ved en Service PLUS i vores artikel: 24/7 overvågning sikrer, at din hjertestarter er klar til at redde liv.

    Hvilken serviceaftale er den bedste løsning for mig?
    Der er mange gode grunde til at vælge henholdsvis Service BASIS og Service PLUS.

    Hvis din hjertestarter hænger indenfor, og du jævnligt går forbi den og kan konstatere, at hjertestarteren er i skabet og statusindikatoren viser ok, så kan en Service BASIS aftale være et godt valg.

    Hvis din hjertestarter hænger udendørs og er tilmeldt hjerteløberordningen, så kan en Service PLUS aftale være den bedste løsning. Så får du nemlig besked, hvis hjertestarteren tages ud af skabet. Desuden overvåges status på hjertestarteren 24/7 af en teknologi der installeres i hjertestarterskabet, så du ikke behøver at tjekke, at hjertestarteren er klar til at redde liv. Bliver hjertestarteren udsat for hærværk eller tyveri, får du et erstatningsapparat. 

    Hvordan kommer jeg i gang?
    Udfyld kontaktformularen her på siden. Så kontakter vi dig for at høre om dine behov, og laver efterfølgende en kontrakt og en ordrebekræftelse til dig.

    Så er du i gang. Det betyder, at en af vores professionelle fagfolk kommer ud og servicerer din hjertestarter minimum én gang om året, og sørger for, at batterier og elektroder skiftes i tide.

    Efter udført service får du tilsendt en servicerapport som sikkerhed for, at service er udført, og at din hjertestarter er klar til at redde liv. Så kan du læne dig tilbage og overlade ansvaret til os.

    Ring endelig til os på telefon +45 35 25 12 48, hvis du vil høre mere om serviceaftaler, har spørgsmål, eller andet.

    24/7 overvågning – sådan virker det

    En Service PLUS overvågningsenhed er et teknologisk overvågningssystem, der tilbyder digital fjernovervågning af hjertestartere døgnet rundt. Systemet består af en lille boks og en sensor, som monteres til hjertestarteren, og overvåger hjertestarterens status ved at detektere farver, lyde, temperatur og bevægelse.

    Hvis der opstår en hændelse med hjertestarteren – hvad enten hjertestarteren bliver fjernet fra sin plads, der opstår en fejl på hjertestarteren, eller temperaturen eller luftfugtigheden i hjertestarterskabet ændrer sig – så bliver det opfanget af systemet, og via et softwareprogram og en trådløs internetforbindelse (4G) gives direkte besked til professionelle fagfolk, som bliver tilkaldt til hjertestarten, hvis det er nødvendigt.

    Du kan læse mere om 24/7 overvågningen her i vores artikel: 24/7 overvågning sikrer, at din hjertestarter er klar til at redde liv.

    Service PLUS serviceaftale til hjertestarter
    Slip bekymringerne med 24/7 overvågning

    Hjertevagt Service PLUS aftalen tilbyder et overvågningssystem som en del af aftalen. Det betyder, at du, udover et årligt serviceeftersyn udført af en af vores professionelle fagfolk, får en ekstra sikkerhed i form af 24/7 overvågning.

    Vores kunder siger
    Indhold af serviceaftale

    Få et overblik over indholdet af vores serviceaftaler.

    Døgnovervågning af hjertestarter
    Med en Service Plus aftale får du 24 timer elektronisk overvågning af hjertestarteren og hjertestarterskabet.

    Hvis der opstår en fejl på hjertestarteren, går der en alarm til en overvågningscentral og en servicetekniker tilkaldes, hvis det er nødvendigt.

    Derudover overvåges temperaturen og luftfugtigheden i selve hjertestarterskabet.

    Døgnovervågning af hjertestarter fås ikke med Service BASIS.

    Erstatningsapparat?
    Bliver hjertestarteren udsat for hærværk eller tyveri, udbedres eller erstattes den med en anden hjertestarter i samme prisklasse/stand som den eksisterende inden for 2 arbejdsdage, når du har en Service Plus aftale. 

    Erstatningsapparat fås ikke med Service BASIS.

    Årligt servicebesøg
    Ved det årlige servicebesøg udfører vi følgende:

    • Eftersyn af hjertestarter, -skab og tilbehør
    • Batterikapaciteten kontrolleres
    • Holdbarhed på elektroden kontrolleres
    • Kontrol af fejl-log og selvtest
    • Teststød afgives
    • Hjertestarteren rengøres efter gældende forskrifter
    • Efter endt service fremsendes en servicerapport på mail

    Vi udfører ovenstående uanset hvilken serviceaftale du har. 

    Batteri og elektrode
    Vi holder øje med holdbarheden på batteri og elektrode og udskifter dem i tide, så hjertestarteren altid er klar til brug.

    Med en ‘Service Plus’ aftale skiftes batteri og elektrode UDEN beregning.

    Med en ‘Service Basis’ aftale skiftes batteri og elektrode MOD beregning. Vi giver 15% rabat på nye elektroder og batteri, når du har en Service Basis aftale. 

    Har hjertestarteren været i brug
    Har hjertestarteren har været i brug, skifter vi  batteri og elektrode uden beregning – uanset hvilken serviceaftale du har.

    Udlæsning af data
    Har hjertestarteren været i brug, udlæser vi data fra hjertestarteren – uanset hvilken serviceaftale du har.

    Software-opdateringer
    Ved frigivelse af ny software, installeres denne automatisk på hjertestarteren ifm. at der udføres service.

    Softwareopdateringer kan f.eks. forekomme ifm. udgivelse af nye retningslinjer for genoplivning.

    Vi opdatere softwaren på din hjertestarter – uanset hvilken serviceaftale du har.

    Reparation
    I forbindelse med eventuel reparation af hjertestarteren, fremsendes et låneapparat inden for 2 arbejdsdage – uanset hvilken serviceaftale du har.

    Hjertevagt er ISO-certificeret

    Hele Hjertevagt/Medidyne-organisationen er certificeret efter ISO 13485 og ISO 14001. Disse certifikater dokumenterer, at vi har effektive systemer til styring af henholdsvis kvalitet i hele virksomheden og den miljøpåvirkning vores aktiviteter har.

    Se vores certificeringer

    Hjertevagt er ISO-certificeret

    Bliv inspireret – nyhedsmail

    Bliv holdt opdateret om nyheder, tilbud, fragtkampagner med mere direkte i din indbakke.

    Ved at tilmelde dig, accepterer du vores privatlivspolitik.
    Du kan altid framelde dig nyhedsmailen igen.